Πόσο σημαντικό είναι το ντίζελ χωρίς νερό;
Εξαρτάται από το πόσο θέλετε να πληρώσετε για όλες τις ζημιές που προκαλεί το νερό στη δεξαμενή, το καύσιμο και τα συστήματα αντλίας. Για να μην αναφέρουμε τις περιστασιακές ή για μερικούς από εμάς περισσότερο από περιστασιακές αξιώσεις πελατών. Το νερό είναι ο δημιουργός των περισσότερων προβλημάτων με το καύσιμο ντίζελ. Από την ανάπτυξη βακτηρίων και μικροβίων (χωρίς νερό = χωρίς βακτήρια) έως τη διάβρωση της δεξαμενής και τα φραγμένα φίλτρα. Υπάρχει μια τεράστια λίστα προβλημάτων και δαπανών που οφείλονται είτε στην παραμέληση του νερού στο καύσιμο και στη δεξαμενή είτε στην αδυναμία χειρισμού αυτού του νερού αποτελεσματικά. Από το 2017 μια μεγάλη διεθνής εταιρεία καυσίμων χρησιμοποιεί αυτήν την τεχνολογία για να εξοικονομήσει μεγάλα χρήματα και να μειώσει το κόστος συντήρησης και την εργασία. Τώρα η DieselCare AS επιτρέπει σε όλους τους σταθμούς καυσίμων και τους χειριστές ντίζελ να αφαιρούν νερό από το καύσιμο απευθείας μέσα στη δεξαμενή και να δημιουργήσουν ένα νέο απλοποιημένο και εξαιρετικά αποτελεσματικό πρόγραμμα συντήρησης δεξαμενών και ποιότητας καυσίμου.
Σύμφωνα με τον Per Jahnsrud, Διευθύνων Σύμβουλο της DieselCare AS, «Το νερό ήταν πάντα πρόβλημα με το ντίζελ, αλλά όταν εφαρμόστηκε το 5% το βιοντίζελ, το ελεύθερο νερό που ήταν κανονικό δεν ήταν πλέον στο κάτω μέρος της δεξαμενής. Αυτό που βρήκαμε είναι ότι αυτό το νερό απορροφάται τώρα στο καύσιμο ως δεσμευμένο νερό, το οποίο παρουσιάζει όλα τα ίδια προβλήματα με το ελεύθερο νερό, αλλά είναι αδύνατο να αφαιρεθεί με φίλτρα και άλλα μέτρα στο δοχείο και οι λύσεις εκτός δεξαμενής ήταν πολύ λιγότερο από αποτελεσματικές και πολύ ακριβό. Γι ‘αυτό καταβάλλουμε μεγάλη προσπάθεια για την επίλυση αυτού του προβλήματος και από αυτή την προσπάθεια ήρθε η τεχνολογία Aquafighter. Με το Aquafighter μπορούμε να επιτρέψουμε σε κάθε χειριστή ντίζελ να αφαιρέσει αποτελεσματικά το βιοδεσμευμένο νερό με ένα απλό προϊόν που διατηρεί τόσο το ρεζερβουάρ όσο και το καύσιμο χωρίς νερό ανά πάσα στιγμή. “
Σήμερα και για τον τελευταίο μισό αιώνα οι εταιρείες καυσίμων και οι πάροχοι συντήρησης χρησιμοποιούν χημικά πρόσθετα, βιοκτόνα που προκαλούν καρκίνο, στίλβωση καυσίμων, αποστράγγιση δεξαμενών, συνεχείς αντικαταστάσεις φίλτρων και κάθε είδους άλλες σκληρές προσπάθειες σε μια προσπάθεια να μειωθεί η επίδραση του νερού στο ντίζελ. Σε ορισμένες περιπτώσεις, οι σταθμοί το αγνοούν και μεταβιβάζουν το πρόβλημα στους πελάτες τους. Και είναι σημαντικό να λάβουμε υπόψη ότι με κάθε επιπλέον ποσοστό βιοντίζελ αυτό το δεσμευμένο νερό γίνεται πιο σοβαρό καθώς το βιοκαύσιμο είναι 25 φορές πιο ευαίσθητο στον κορεσμό του δεσμευμένου νερού από το πετρέλαιο ντίζελ.
«Συχνά ακούω από επαγγελματίες καυσίμων ότι δεν έχουν πρόβλημα με το νερό και μερικές φορές λένε ότι δεν έχουν καν νερό. Αλλά το νερό είναι γεγονός της ζωής, γιατί όπου κι αν βρίσκεστε στη Γη, το νερό είναι στον αέρα. Από τη συμπύκνωση από τον αέρα ή το νερό που εισέρχεται στη δεξαμενή από τη διαδικασία παράδοσης, το νερό συσσωρεύεται σε κάποια μορφή σε κάθε δεξαμενή σε κάθε μέρος του κόσμου. Αλλά σήμερα, το Aquafighter είναι διαθέσιμο για να το διαχειριστεί όμορφα. ” ισχυρίζεται ο Steve Schultz με την DieselCare AS, τμήμα ανάπτυξης της τεχνολογίας Aquafighter.